Peter Jöback!

Har spenderat min kväll på Peter Jöbacks julkonsert med syster, moster och mor, hur fint som helst var det!! Fick tårar i ögonen hela tiden. Det kan ju visserligen bero på att jag är den mest sentimentala personen jag känner, tänker mycket på flytten... Vill ju egentligen inte, men gör det för A:s skull, vad gör man inte för kärleken? Kan säkert bli bra där också, men min familj kommer ju inte vara där : ( Hur jag än gör blir någon besviken, känns som ett återkommande tema i mitt liv just nu. Många tårar kommer det bli i alla fall...

Min yrhet är fortfarande kvar, men nu vet jag vad det är i alla fall. Man har tydligen kristaller i örat som kan tappa fästet och fara omkring och repa balansnerven. Är inget farlig och ska försvinna av sig själv, frågan är bara när. Har hört vissa som haft det i en månad. Kul, fejkfylla i en månad i streck : / För än så länge verkar det inte ge sig i alla fall.

Nu till något roligare! Toppendag för våra svenska skidåkare idag, Anja vann kombinationen och Järbyn kom 3:a i super G:n, så jäkla bra!! Stort grattis till dem båda! Hoppas på fortsatta framgångar i helgen.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okejokej :D

2010-01-18 @ 17:10:00
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okejokej :D

2010-01-18 @ 17:10:17
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okejokej :D

2010-01-18 @ 17:10:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0