Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst! Härligt att få komma hem till ett ymnigt snöfall! : ) Men gud så bra vi hade det på resan, har fått simhud mellan tårna efter allt badande och bastande. Två härliga massager han jag med också. Dock ingen shopping, det var väldigt dyrt faktiskt. Jag och A fann det lite konstigt med tanke på att det är ett väldigt ostabilt land. Hmm..

Har en så konstig känsla, det gungar liksom, som om jag fortfarande var på båten. Superkonstigt och lite läskigt, känns som att jag är full. Usch!!

imorgon blir det bak med mor och syster, jättemysigt! Och gott!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: ilsiii

alltid skönt att va hemma :)

2009-03-06 @ 18:27:13
URL: http://ilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0