Det trodde jag aldrig!

Jaha då sitter jag här med en alldeles egen blogg, det trodde jag aldrig! Och förmodligen ingen som känner mig heller : ) Fick nog inspiration av att det snöar ute, alldeles underbart vitt!

Mamma och jag har varit på shoppingrunda idag, väldigt trevligt! Blev julgardiner, en tomte och lite småsaker, hihi!

Har varit och beställt resa till mig och A också, vi åker på söndag, ska bli väldigt mysigt.
Sammanfattningsvis så kan jag väl säga att det varit en toppendag, som avslutades hemma hos mamma och pappa med syster. Hockeykväll var det som gällde där, blev vinst i sudden, helt okey!

Nu väntar jag på att A ska komma hem så att han får se de nya fina sakerna jag har köpt : )

Syns när vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0