Blask...

Varför kan det inte bara få vara kallt när det äntligen kommit lite snö?? Det är ju såå fint! Och det sätter verkligen pricken över i:et på mitt julpynt. Jag är verkligen nöjd med mitt pyntande i år, gardinerna jag köpte igår blev helt perfekta! Så nu, förutom snön, så är det bara granen som saknas : )

Körde ett medlepass på F & S idag, har blivit rutin att gå på lunchpasset på fredagar. Jättebra ledare och hon gör passet hårdare och hårdare ju längre in på terminen vi kommer, superbra och superjobbigt!
Sen blev det lunch med syster som förövrigt också var med på passet.

Imorgon ska jag umgås med mor och far. Vi ska ta vår traditionella lördagsstadsrunda : ) Sen ska vi provköra en bil också faktiskt! Har blivit utsedd av Buzzador att prova en Seat Ibiza, ska bli lite spännande! Senare på kvällen är det party som gäller, var ett tag sen jag var på krogen så det ska bli riktigt kul! Har tyvärr haft väldigt ont i ryggen idag bara...så kan hända att det inte blir högklackat, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0