Bara jobb..

..i helgen. Jobbar 10,5h lördag och söndag, inte så roligt då hela helgen går åt till det. Men han iaf se första åken för både damerna och herrarna innan jag började. Var väldigt lugnt på jobbet idag, tills en kvart innan stängning då alla som varit på matchen kom..suck! Tack och lov så jobbade jag med H, hade aldrig kommit hem om jag jobbat med en newbee.

Det är så fint ute just nu!!! Massor av snö på träden och överallt : )

Fick inte se något luciatåg live idag, lite tråkigt... Hade gärna gått och sett med mor och syster.

Mår fortfarande lite konstigt...blir yr av och till...nästan hela dagen idag. Mor och A tror att jag har vätskebrist, men tycker att det borde vara bättre nu, blir lite orolig nästan!! Tänk om jag fått något konstigt virus? Jaja, får väl vänta några dagar till och se.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0